33º Congresso das Secretarias Municipais de Saúde do Rio Grande do Sul (COSEMS/RS)

O Cosems RJ está representado no 33º Congresso das Secretarias Municipais de Saúde do Rio Grande do Sul (COSEMS/RS) pela sua presidente Guta Monteiro (@mariaaugustamonteiroferreira )e pelo assessor técnico Manoel Santos (@manoel.santos.397 ). O evento que acontece em Bento Gonçalves, entre hoje a amanhã (30 e 31 de outubro), conta com cerca de 1.500 participantes e tem como tema central “IntegraSUS – Fortalecendo a integração das Redes de Atenção do SUS Gaúcho”. A 9ª Oficina Temática do IMUNIZASUS faz parte da programação. No registro, a presidente do Cosems RJ recebe o Prêmio Lotus pela atuação da entidade no fortalecimento do SUS.









Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.
Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?
Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks!
Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks!
Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good. https://accounts.binance.bh/fr/register?ref=T7KCZASX
Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.
Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://accounts.binance.bh/register/person?ref=JW3W4Y3A
Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.